Cenangau@blogspot.com

Cenangau@blogspot.com


Topblog PR vs BN : Mei 2012 - Blog PR masih ketinggalan

Posted: 10 May 2012 07:58 AM PDT

Rupanya lama dah aku tak buat ranking blog PR vs blog BN ni.  Kali terkahir aku buat bulan Februari lepas. Saja ja aku buat kali ni, nak tengok macamana kedudukan terkini. Kali ni saja aku bubuh rangking 150 blog berbanding cuma 100 blog sebelum ni. Nampaknya blog Amenoworld mewakili blog PR masih lagi mengungguli ranking, blog papagomo masih tak boleh rampas balik kedudukan teratas tu. Blog

Terima kasih pasai pilih Hanif Omar ketuai Panel Penasihat Bebas

Posted: 10 May 2012 06:45 AM PDT

Semalam Hishamuddin Hussien sebagai Menteri Dalam Negeri dah buat satu pengemuman yang mengejutkan, bukan saja penyokong Pakatan rakyat terkejut aku yakin orang Umno BN pun ramai yang terkejut. Aku tak pasti hantu BANGANG sapa yang dah merasuk sampai Najib Rosmah boleh jadi bangang macam tu. Dalam keadaan sekarang ni cuma orang bangang saja yang boleh bersetuju dengan perlantikan Hanif Omar,

No comments:

Post a Comment