Cenangau@blogspot.com

Cenangau@blogspot.com


Umno BN berusaha halang Khalid Ismeth jadi macam Adam Adli?

Posted: 06 May 2012 10:02 AM PDT

Malaysiakini melaporkan: Pelajar itu disiasat kerana didakwa melakukan kekacauan dan rusuhan yang mengakibatkan kerugian dan kerosakan harta awam. "Pihak polis kini sedang melengkapkan kertas siasatan bagi proses tindakan undang-undang yang akan diambil terhadap Khalid dalam tempoh terdekat," katanya ketika dihubungi di Kuala Lumpur. Beliau berkata polis sudah selesai menjalankan siasatan

Khalid Ismath yang aku kenal - Bebaskan adikku

Posted: 06 May 2012 06:48 AM PDT

Oleh: Abu Nawas. Sebelum aku berjumpa dan kenal Khalid Ismath aku sebenarnya tertarik dengan latar belakangnya. Aku tertarik kerana latarbelang pendidikannya yang sejak kecil mendapat pendidikan Islam sehinggalah ke kolej terus dengan pendidikan islam tetapi beliau memilih Parti Sosialis Malaysia (PSM) sebagai wadah perjuangannya... Ini yang membuat aku pelik kerana selalunya orang yg

Pasca demo Bersih 3.0 : Bersih 4.0 atau revolusi?

Posted: 05 May 2012 11:30 PM PDT

Oleh: MSK. Aku ingat nak stop tulis tentang bersih ni semalam. tapi bila ramai yang hantar mesej, email dan telefon..dan aku tak larat nak jawab setiap orang, maka aku buat keputusan untuk tulis posting terakhir tentang Bersih 3.0 ini. Semua soalan dan mesej berkisar tentang tajuk yang sama. Adakah akan ada Bersih 4,0 ataupun akan berlaku revolusi? Ramai yang kata bahawa revolusi tidak akan

No comments:

Post a Comment