Cenangau@blogspot.com

Cenangau@blogspot.com


Musa Hasan mana layak masuk PAS

Posted: 18 Oct 2012 08:53 AM PDT

Kalau betul dia ada suarakan hasrat nak masuk PAS, aku sangat setuju kalau PAS tolak hasrat dia tu pasainya langsung tak nampak dia berusaha nak menzahirkan 'keikhlasan' dia nak masuk PAS selama ni.  Tambah-tambah pulak dia tu bekas KPN, yang orang PAS cukup menyampah. Sinarharian melaporkan: SHAH ALAM – Bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan menafikan dengan keras khabar angin yang

Top100 Ranking Blog PR 16 Oktober 2012 - Carta DaunKari

Posted: 17 Oct 2012 09:48 PM PDT

Mula-mula sekali aku mintak maaf pasai lambat post topblog kali ni kepada yang mungkin tertunggu-tunggu, sibuk terlebih sehari dua ni. Tapi aku rasa macam takdak sapa yang tertunggu-tunggu kut pasai takdak sapa yang komen macam tu pun. Lagi satu, aku yakin banyak lagi blog pro PR yang tak masuk dalam carta yang aku buat ni tapi sikit sangat yang maklumkan kat aku, aku pun tak faham pasai apa.

No comments:

Post a Comment