Cenangau@blogspot.com

Cenangau@blogspot.com


Kudis vs tokak di kaki dan ceritera 5 pesawat

Posted: 14 Jun 2012 07:23 AM PDT

Macam artikel aku sebelum ni, kali ni pun aku malas nak komen panjang-panjang 'firman' dari 'Bayangan Allah di bumi' Johor macam dilaporkan Malaysiakini: "Baru-baru ini ada pemimpin politik yang secara terang-terangan mengkritik tindakan saya membida nombor pendaftaran di Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ). Adakah dia lupa tentang adab Melayu atau sememangnya dia seorang yang jahil dan cetek

Puak yang selalu memohon ampun dari sultan tentu suka dengan kenyataan ni...

Posted: 14 Jun 2012 05:53 AM PDT

Aku dah komen banyak pasai isu WWW1 ni dalam artikel aku sebelum ni. Aku malas nak komen banyak pasai kenyataan Sultan Johor ni. Bukan takut atau tak berani cuma malas, malas kut-kut nak kalau nasib tak baik SB dok mengendap setiap masa atau polis pi cari sampai kerumah angkut habih desktop buruk aku. Tambah-tambah lagi la kalau sampai tahap nak kena turun naik mahkamah, buang masa dan buang

No comments:

Post a Comment