Cenangau@blogspot.com

Cenangau@blogspot.com


Muka-muka 49 orang Wanted Bersih 3.0

Posted: 03 May 2012 02:03 PM PDT

Pihak polis hari ni keluarkan gambar muka-muka 49 orang yang yang kalau ikut Bharian diistilahkan sebagai "individu yang dikehendaki susulan pembabitan mereka dalam perhimpunan Bersih 3.0". Dan senarai 49 orang ni katanya bukan ini saja tapi akan ada lagi senarai lain yang akan dikeluarkan dari semasa ke semasa. Kalau ikut FreemalaysiaToday depa-depa ni adalah suspek kepada berbagai jenayah

'Ini baju kuning tangkap' - Dr Aziz Bari

Posted: 03 May 2012 06:19 AM PDT

Oleh: Dr Abdul Aziz Bari. Saya ditahan sekitar jam 350 petang semalam dekat OCBC ketika hendak pergi basuh muka di paip di situ. Penguatkuasa DBKL dan polis ramai-ramai keroyok saya dan menjerit: "Ini baju kuning tangkap!". Saya tak kenal atau ingat identiti mereka tetapi saya terus diseret dan dimaki hamun. Mereka kelihatan hendak mengejar orang lain tetapi bila mereka gagal mereka terus

Aku peduli apa kalau betul pun Azmin dalam gambar tu

Posted: 03 May 2012 04:28 AM PDT

Sehari dua ni kecoh pasai satu lagi skandal seks. Kalau sebelum ni cuma Anwar Ibrahim sorang yang kena. Kalau ikut fitnah-fitnah yang kena kat Anwar memang hebat Anwar ni, dengan betina dia main dengan jantan pun dia main, dengan bini orang dia main dengan cina doll pun dia main. Berbelas tahun Anwar turun naik mahkamah bicara pasai skandal seks masalahnya sampai sekarang sokongan kepada Anwar

No comments:

Post a Comment