Cenangau@blogspot.com

Cenangau@blogspot.com


Pencerahan 2 - Bukti yang Zul Yahya adalah sebenarnya Ahmad Abd Jalil?

Posted: 09 Nov 2012 01:04 PM PST

Setelah dengar 2 video tu, aku rasa aku pun mungkin silap, terus terima dakyah polis yang kata id facebook Zul Yahya tu milik Ahmad Abd Jalil sedangkan sampai hari ni polis langsung tak kemukakan sebarang bukti yang jelas menunjukkan id tu milik Ahmad Abd Jalil.  Mula-mula sekali aku nak minta maaf kalau ada yang tersalah persepsi lepas baca artikel aku pagi tadi "Pencerahan - Pasai apa pulak

Pencerahan - Pasai apa pulak kita kena sokong Ahmad Abd Jalil yang sah Umno ni???

Posted: 08 Nov 2012 10:40 PM PST

Keluarga mamat ni yang risau kalau dia 'dijatuhkan hukuman' masa dalam lokap terlebih dulu sebelum dibicarakan di mahkamah, malah lagi depa risau kalau dia 'dijatuhkan hukuman' di istana terlebih dahulu. Aku sebenarnya 'terlepas keretapi' pasai kes Ahmad Abd Jalil ni, sibuk terlebih dalam seminggu ni, blog sendiri pun tak berapa sempat nak update. Mulanya malas nak ambik pot sangat pasai

No comments:

Post a Comment