Cenangau@blogspot.com

Cenangau@blogspot.com


Artis Bukan Askar Upahan tapi RM2,500 sekali ceramah?

Posted: 19 Jul 2012 02:13 PM PDT

Cerita pasai artis masuk PAS ni tak pernah mengujakan aku. Tak kira la Bob Lokman ka, Abby Abadi ka, Aisyah ka hattan kalau Ning Baizura sekali pun. Malah mungkin kalau semua artis melayu Islam yang ada kat Malaysia ni masuk PAS pun aku tak heran. Lain la kalau artis bukan melayu dan bukan Islam masuk PAS, kalau ada mungkin kot boleh buat aku terkejut sikit. Biasa la kalau dulu depa hidup

Aku bangkang cadangan TG Nik Aziz ni!!

Posted: 19 Jul 2012 06:26 AM PDT

Aku bangkang sekeras-kerasnya cadangan TG Nik Aziz yang ni. Mana boleh pilihanraya tak pasang bendera parti. Tak meriah la pilihanraya kalau tak pasang bendera parti, takdak suasana raya la pada masa pilihanraya. Lagi pun bendera tu kan ka syiar parti. Kalau pasai pasang bendera parti tu boleh 'menyumbang kepada kekotoran selain mencacatkan pandangan' bagi selesai masalah tu sudah la, tak

No comments:

Post a Comment