Cenangau@blogspot.com

Cenangau@blogspot.com


Asing panggung ikut jantina? Apa cerita ni @DrDzul, tolong bagi pencerahan sikit

Posted: 10 Jul 2012 03:04 PM PDT

Sebenarnya peraturan macam ni tak payah buat pun takpa, tak wajib pun, tapi memandangkan ramai orang Islan yang masih buat-buat tak faham mungkin elok jugak buat peraturan macam ni. Lagi pun kalau ikut apa yang dilaporkan MalaysianInsider nampak macam MDKS buat tu ikut peraturan. Maksud aku dah diluluskan oleh mesyuarat lembaga penuh MDKS. Setakat yang aku faham, undang-undang ni cuma UNTUK

Kempen penchachai Umno 'realiti sebenar Rosmah yang tak lupa diri' ?

Posted: 10 Jul 2012 04:02 AM PDT

Klpos dengan bangganya melaporkan: KUALA LUMPUR 8 Julai - Dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor 'lupa diri' dengan kekayaan yang dimilikinya kini ternyata berbeza realiti sebenar. Situasi ini dapat dibuktikan pada Program Jelajah Janji Ditepati peringkat negeri Selangor di Teras Jernang, Bandar Baru Bangi hari ini. Beliau (Rosmah) berkeras

Timbalan Pengerusi SPR ni nak buat aku lagi pening

Posted: 10 Jul 2012 12:24 AM PDT

Aku tak berpeluang tengok program  'Hello Malaysia' bertajuk ' SPR: Cabaran PRU 13' yang disiarkan oleh BernamaTV malam Isnin lepas, nak berkesempatan apanya kalau Astro dah lama potong. Jadinya aku taktau apa sebenarnya yang Timbalan Pengerusi SPR tu kata. Tapi bila baca laporan Bernama macam yang dilaporkan mStar aku jadi lagi keliru, bukan lagi faham tapi lagi bertambah tak faham. Aku tak

No comments:

Post a Comment