Cenangau@blogspot.com

Cenangau@blogspot.com


Masih ada 'anak jantan' dikalangan pemimpin Umno

Posted: 12 Jun 2012 01:05 PM PDT

Sebelum ni aku ada tulis artikel bertajuk "Ghani Othman berani jadi lebih jantan dari Najib?" yang antara lain aku tulis: Setakat yang aku tau, tak pernah jadi lagi debat antara pemimpin PAS dan pemimpin Umno. Yang ada pun mungkin macam antara Dr. Mujahid dengan Tajuddin Rahman tapi tu bukan debat, lebih kepada bentuk forum. Yang paling hampir sekali dan jadi bahan sejarah politik yang cukup

Tak habih-habih rakyat kena permain dengan KATAK

Posted: 12 Jun 2012 03:46 AM PDT

Aku ingatkan berita beberapa orang pemimpin BN Sabah tu dah confirm sah lompat parti masuk PKR. Kalau tengok ke popularnya tajuk depa lompat tu nampak macam dah sah la berita tu. Yang jadi aku taktau cerita sebenarnya pasai aku memang tak baca langsung cerita pasai lompat melompat depa ni. Malas nak baca pasai aku langsung tak setuju. Aku punya pendirian cukup mudah dan jelas, tak kira dari

No comments:

Post a Comment