Cenangau@blogspot.com

Cenangau@blogspot.com


Hishamuddin guna SOP untuk kambinghitamkan 2 konstable?

Posted: 11 Jun 2012 09:44 AM PDT

Nampak gayanya macam yang ramai jangkakan, kaedah 'kambing hitam' digunakan untuk tutup isu salahlaku polis masa Himpunan Bersih 3.0 Kaedah 'kambing hitam' memang satu kaedah yang mudah untuk diguna terutama sekali oleh kerajaan yang korup macam yang dikuasai Umno BN. Memang ramai yang sanggup beraksi macam 'si anjing Umno' untuk mengkambinghitamkan kakitangan kerajaan konon depa yang bersalah

Mampukah Hj Nizar pertahankan Dun Pasir Panjang

Posted: 11 Jun 2012 04:47 AM PDT

Aku yakin ramai yang susah hati bila Hj Nizar umumkan yang dia akan kekal bertanding di Dun Pasir Panjang. Ramai yang berharap Hj Nizar bertanding di kerusi lain yang lebih selamat. Pasainya aku yakin selama ni ramai yang ada persepsi yang sama macam aku. Tah kat mana aku baca sebelum ni yang kata ada pertambahan pengundi POS di Dun Pasir Panjang lebih 3,000 undi. Jenuh jugak la aku google

No comments:

Post a Comment