Cenangau@blogspot.com

Cenangau@blogspot.com


Pilih PAS atau Umno - Analisis, Dalil dan Penjelasan

Posted: 29 May 2012 10:21 AM PDT

Bersempena masih panas isu 'Undi PAS Masuk Syurga' aku rasa elok aku promote satu buku yang kawan aku tulis macam gambar kat sebelah ni. Walaupun buku tu bukan ulas pasai isu tu tapi sangat relevan dengan isu tu. Sebenarnya buku tu member aku ni tulis dah lama dah. Cetakan pertama bulan Oktober tahun 2010, maknanya dah nak dekat 2 tahun. Cumanya aku ja baru tau pasai buku tu, jenis bukan ulat

Enam jeneral bersara ditahan?

Posted: 29 May 2012 05:09 AM PDT

Bharian melaporkan: ANKARA: Polis Turki menahan enam jeneral bersara negara itu termasuk bekas ketua tentera udara dan tentera darat berikutan pembabitan mereka pada 1990-an menggulingkan bekas perdana menteri, Necmettin Erbakan. Agensi berita Turki, Anadolu berkata, mahkamah mendakwa enam tertuduh hari ini susulan pembabitan mereka mendesak peletakan jawatan Erbakan. - Bharian Bila baca

Undi PAS belum tentu masuk syurga tapi kalau undi Umno...

Posted: 29 May 2012 03:46 AM PDT

Utusan melaporkan: KUALA LUMPUR 27 Mei - Pas perlu menarik balik 'fatwa' mengatakan individu yang mengundi parti itu akan mendapat balasan syurga kerana ia ternyata terkeluar daripada ajaran Islam. Pengerusi Jawatankuasa Kerja, Himpunan Ulama Muda Malaysia (Ilmu), Fathul Bari Mat Jahaya berkata, hanya Allah SWT yang berhak menawarkan ganjaran syurga dan bukannya Pas. Ini kerana katanya, Pas

No comments:

Post a Comment