Cenangau@blogspot.com

Cenangau@blogspot.com


Siapa sebenarnya bekas Pengarah JSJ PDRM, Fauzi Shaari

Posted: 19 May 2012 01:42 PM PDT

Datuk Fauzi yang saya kenali.  Oleh Jamaluddin Rahman. Kebetulan Datuk Fauzi adalah jiran sekampung saya di Kampung Pantai Besar Batu Kurau Perak. Beliau dilahirkan pada tahun 1950, dan menyertai PDRM pada April 1975, dimana pada waktu itu beberapa tempat dikawasan utara tanah air telah berlaku peristiwa mogok kemiskinan terutama di Baling Kedah, dan tidak ketinggalan di Kampung Pantai

Akta Himpunan Aman - Permit ceramah punya cerita

Posted: 18 May 2012 11:42 PM PDT

Oleh:  KakiHentam. Baru-baru di kawasan kampung aku,adalah orang-orang PAS yang nak wat ceramah dan sorang kawan aku tu dilantik untuk uruskan hal-hal berkaitan permit polis... Kalo ikut kata kawan aku..Permit polis hat lama ada 4 muka surat tapi sejak lulusnya Akta Perhimpunan Aman yang kecoh ari tu,dari 4 mukasurat tinggai 2 muka surat..Kawan aku kata takpala,mugkin senang seket keja dia..

No comments:

Post a Comment