Cenangau@blogspot.com

Cenangau@blogspot.com


Po Kuan dan Nie Ching ni potong stim betui la...

Posted: 24 Apr 2012 09:43 AM PDT

Kemarin aku buat posting pasai khabar angin yang kata bukan saja Kit Siang tapi juga Pong Po Kuan dan juga Teo Nie Ching akan bertanding di Johor. Aku cukup yakin puak-puak Umno dah kecut perut dengar berita tu. Mau tak kecut perut pasai depa mungkin kalah di negeri kelahiran Umno sendiri, negeri yang selama ni boleh dianggap fix deposit untuk Umno Kalau betul depa bertiga bertanding di

Berita baik dari Balai Polis Dang Wangi

Posted: 24 Apr 2012 05:26 AM PDT

Macam ramai dah tau, Balai Polis Dang Wangi dah pun keluarkan satu surat rasmi macam kat sebelah ni. Bahasa dia sangat jelas, takkan benarkan himpunan Bersih 3.0 diadakan di Dataran Merdeka hari Sabtu ni 28 April 2012. Mungkin ramai yang tak setuju dengan aku tapi aku yakin ramai jugak yang bersetuju dengan aku, berita dari Balai Polis Dang Wangi ni adalah berita terbaik mengenai himpunan

Kalau TG Nik Aziz dilaporkan kata macam tu pun aku tak peduli

Posted: 24 Apr 2012 01:02 AM PDT

Semalam Ust Nasharuddin Mat Isa, bekas Timbalan Presiden PAS dilaporkan keluarkan satu kenyataan yang agak kontroversi. Macam dilaporkan mStar dia dilaporkan kata Ambiga tak layak ketuai BERS✔H atas alasan Ambiga mempunyai hubung kait dengan komuniti lesbian, gay, biseksual dan transeksual (LGBT). Ust Nasha yang dilaporkan berucap dalam forun anti-LGBT di Universiti Teknologi Malaysia Ahad

No comments:

Post a Comment