Cenangau@blogspot.com

Cenangau@blogspot.com


Timbalan Pengerusi SPR nak palitkan Agong pulak?

Posted: 12 Apr 2012 02:36 PM PDT

Aku cukup setuju dengan cabaran ahli jawatankuasa pemandu Bersih, P Subramaniam yang cabar SPR supaya masuk pilihanraya. Memang langsung tak relevan bila SPR kata depa dapat sokongan majoriti rakyat Malaysia. Atas asas apa depa rasa macam tu sedangkan SPR tak pernah dapat mandat dari rakyat. Lain la kalau perlantikan SPR tu dibuat oleh rakyat. Yang lebih tak relevan lagi bila Timbalan

Fuad Zarkashi makin kecut perut dengan Salahuddin di Batu Pahat

Posted: 12 Apr 2012 12:24 AM PDT

Sebelum ni dalam entry blog ni 'Fuad Zarkasi dah kecut perut dengan Salahuddin di Batu Pahat?' kita boleh nampak sebenarnya Timbalan Menteri Pelajaran tu dah mula kecut perut tapi cuba berlagak hero. Dengan kenyataan terbaru dari Salahuddin macam yang dilaporkan Malaysiakini, aku rasa makin menjadi-jadi kecut perut dia. Mungkin dia dah terbayang berapa banyak modal yang dia kena keluar

Ambiga bersama rakyat tetap mau Bersih 3.0 di Dataran Merdeka.

Posted: 11 Apr 2012 07:19 PM PDT

Sebelum ni aku agak prejudis jugak, jadi ka dak demonstrasi BERS✔H 3.0 akan diadakan di Dataran Merdeka. Bab kebenaran polis dan DBKL aku tak peduli sangat, lantak la depa bagi ka dak. Yang aku prejudisnya, apa pendirian pengerusi BERSIH 2.0 sendiri dalam hal ni. Kalau tengok kepada sejarah BERS✔H 2.0 dulu nyaris-nyaris kita terpaksa berhimpun dalam stadium pasai tiba-tiba Ambiga bersetuju

No comments:

Post a Comment