KISAH BENAR #BERSIH3.0 !!! 2 GAMBAR WAJAH PUAK PAKATAN HARAM YANG MENGANGGU @NAJIBRAZAK KETIKA BERUCAP DI LONDON TERSEBAR !!! WAJIB BACA !!!

Ketika Rakyat Malaysia masih lagi marah dan meluat terhadap Pakatan Haram berikutan rusuhan 28 April yang lalu,semalam berlaku pula satu kejadian di London yang melibatkan BERSIH.Kejadian tersebut boleh membuatkan orang ramai semakin membenci mereka dan menguntungkan kita.nak tahu kenapa ??? 2 orang Puak Pakatan Haram ini menjerit macam belum makan ubat.dah macam kera.kalau nak sedap sikit,monyet...opsss...

Petang semalam (14.Mei.2012) di Indigo 2,Greenwich,London ,satu upacara telah berlangsung.pertemuan antara PM dengan kira-kira 400 orang rakyat Malaysia yang berada di sana dalam satu majlis yang di nama kan An Evening With The Prime Minister.Datuk Seri Najib pergi dengan niat baik untuk berjumpa dengan rakyat Malaysia.lagi pun Datuk Seri Najib boleh pilih untuk tidak pergi ke majlis itu kerana mereka yang ada di sana bukan boleh mengundi pun.Lagi pun apa kelas setakat pergi jumpa 400 orang.muahahaha.tapi,Semua itu beliau lakukan kerana tanggungjawabnya.Kehadiran Datuk Seri Najib di sambut baik dan mesra oleh rakyat Malaysia di sana.Bagaimanapun majlis yang dihadiri Oleh Datuk Seri Najib dengan niat yang baik itu tercemar gara-gara perangai dua ekor barua peliharaan PKR,DAP,PAS dan Ambiga.

Sebelum Datuk Seri Najib memulakan ucapan seorang lelaki cina telah menjerit "bersih,bersih,bersih" dalam majlis tersebut.ketika Datuk Seri Najib Nak memulakan ucapan,seorang pula lelaki cina lain yang lebih muda pula menjerit-jerit perkara yang sama.



ANDA LIHAT PERANGAI 2 SUARA BARUA PUAK PAKATAN HARAM DI ATAS ???

SAMPAI ADA ORANG LAIN TERGELAK MELIHAT PERANGAI 2 ORANG BARUA NI ???

NAK LIHAT WAJAH MEREKA ???


LELAKI PERTAMA YANG MEMALUKAN RAKYAT MALAYSIA !!!


LELAKI KE 2 YANG MEMALUKAN RAKYAT MALAYSIA !!!




INI LAH WAJAH - WAJAH CERIA YANG TAK PEDULI BERKENAAN 2 EKOR BARUA PAKATAN HARAM TU !!!

Sumber gambar - www.demotix.com

Anda Lihat Sendiri,tak malu ker 2 budak barua tu ??? pertama kali saya keluar ayat yang tak sepatutnya di keluarkan.saya amat geram.tak boleh hormat ker Datuk Seri Najib Nak beri ucapan ??? kalau betul lah 400 menyokong BERSIH mesti 2 barua tu campur orang lain ikut.betul tak Pembaca Badut Rakyat sekalian ???

Kepada pembaca Badut Rakyat terutamanya rakyat Malaysia sendiri boleh menilai perangai penyokong-penyokong Pakatan Haram.Mereka sering menuduh kerajaan,polis dan pemimpin BN zalim ,kejam,kuku besi,regim dan sebagainya.Tapi sekarang anda boleh lihat.siapa yang berperangai binatang ??? Siapa yang suka buat kacau atau mencetus huru-hara ??? kita sebagai orang-orang BN kena ucapkan terima kasih kepada mereka kerana telah memudahkan kerja BN.Bersamalah kita berpakat sebarkan apa yang terjadi di London untuk tunjukkan kepada rakyat Malaysia perangai binatang juak-juak peliharaan Pakatan Haram Ini.

No comments:

Post a Comment